facebooktwitterflickerdiggrss
Buradasınız : Ana sayfa » Dizi Özeti

Pis Yedili’nin Yeni Bölümü Neden Yayınlanmıyor?

pis yedili

Pis Yedili Ekranla Geri Dönüyor,Pis Yedili Tekrar Ne Zaman Başlayacak,Pis Yedili 10 Haziran 2014 Salı Yeni Bölüm Fragmanı,Pis Yedili’nin yeni bölümü neden yayınlanmıyor?,Pis Yedili’nin Yeni Bölümü Ne Zaman?,Pis Yedili’nin yeni bölümü neden yok?,Pis Yedili hangi gün yayınlanıyor?,Pis Yedili hangi kanalda hangi gün?,Pis Yedili’nin 98.Bölümü neden yayınlanmıyor?,Show Tv Pis Yedili’nin yeni bölümünü neden yayınlamıyor?,pis yedili fox’a mı geçti,pis yedili başka kanala mı geçti,pis yedili başka güne mi alındı,haziran 2014

Pis Yedili’nin Yeni Bölümü (98.bölümü) Neden Yayınlanmıyor?

PİS YEDİLİ EKRANLARA GERİ DÖNÜYOR!

Ekranların sevilen dizisi ”Pis Yedili” yeni bölümü yayınlanmadan bir anda ekranlara veda etmiş ve sevenlerini çok üzmüştü. Show TV’nin bir dönem çok izlenen dizileri arasında yer alan  Pis Yedili yeniden ekranlara dönüyor. Pis Yedili 98. bölümden itibaren macerasına kaldığı yerden devam edecek. Dizinin yeni bölümü 10 Haziran Salı günü saat 20:00′de yeniden Show TV ekranlarında olacak.

Pis Yedili 98.Bölüm Fragmanı

Admin
Admin Hakkında :

222 Yorum var

1 | junior

26 Aralık 2012 ● 23:59

Bugünde yayınlanmadı şaka gibi..

2 | Pis Yedili Hayranı

27 Aralık 2012 ● 00:25

neden yayınlanmadı ya ne yapmaya çalışıyor bu show tv ???????????

3 | Pis Yedili Hayranı

27 Aralık 2012 ● 00:26

varya 2 haftadan beri çatlıyorum ne olacak acabaaa

4 | mkshowtv mk senin

27 Aralık 2012 ● 03:44

ya arkadaşım nden yayınlanmıyor her hanqi bir bilgi verin bari başka kanalı mı taşındı dizi artık yayınlanmıcakmı ? LüTfen Yani ÇatlıyacaZ MerakTan Yoksa ? :S

5 | pis yedili hayranı

27 Aralık 2012 ● 08:54

yaaaa biz sabırsızlıkla beklerken bunlar sürekli erteliyor neler olduğunu öğrenmek istiyoruz neden yeni bölümleri fragman gosterdiği halde yayınlanmıyor. lütfen en detaylı şekilde bilgilendirirseniz cok sevineceğiz bende dahil herkez merak için.. şimdiden teşekkürler . başarılar…

6 | pis yedili hayranı

27 Aralık 2012 ● 11:06

Neden YayınLanmıyorki Bi Sorun mu Vr Hem fragmanını qöstertip Hemde yayınlanmıoyr .

7 | ilker

27 Aralık 2012 ● 12:33

2 haftadir yayinlanmiyor noluyor bir bilgi veriniz yoksa baska kanal a mi gecicek yok sada baska gün ne mi alinacak meraktan ölüyorum ya???

8 | su melek

27 Aralık 2012 ● 13:25

pis yediliyi 2 haftadan beridir izlemiyorum çatlamak üzereyim.Ama pis yediliyi çok merak ediyorum

9 | hatice rümeysa

27 Aralık 2012 ● 13:28

çatlıcam yha pis yedili yayınlanmassa ben öldüm demektir offf sıkıntıdan patlıyorum hergün dizini tekrarını izliyorum yeni bölüm yayımlanmadığı için… duyduklarınızı söyleyin

10 | sude

27 Aralık 2012 ● 13:47

ooofff nie yayınlanmadı yya bilgi alırsanızz hemen sitede paylaşınnn lütfennn

11 | Melis

27 Aralık 2012 ● 14:29

offffff catlayacam artik 2 haftadir bekliyorum !!!! Fragmani gösteriyorlar ama yeni bölümü yok

12 | Dilara

27 Aralık 2012 ● 16:19

Ya niye yayınlanmıyor 2 haftadır çatla çatla çatlıyorum artık yayınlansın :(

13 | Dilara

27 Aralık 2012 ● 16:20

Pis yedili çok güzel ama 2 haftadır yayınlanıyor ve fargmanında 26 aralık 2012 çarşamba yazıyor bir an önce yayınlansın <3 <3 :( :)

14 | Öykü

27 Aralık 2012 ● 17:22

Ya Show Tv de 1 Tane Dizi Var Ya Varmı Böyle Bişey !?

15 | maviss

27 Aralık 2012 ● 18:26

paralarını alamadıkları için yapım şirketi yeni bölümleri yayınlatmıyor

16 | pis yedili seven

27 Aralık 2012 ● 19:03

2haftadır heyecanla beklediğimiz yeni bölüm yayınlanmadı dizi bu haftayla birlikte 52. bölüm olması gerekirken daha 50. bölümde eğer 2 ocaktada yayınlanmassa herkes sıkılacaktır. seni seviyorum ( PİS YEDİLİ) YENİ BÖLÜMÜNÜ HEYECANLA BEKLİYORUM

17 | elif

27 Aralık 2012 ● 20:07

yha kaç kaftadır yayınlamıyor offf

18 | Pervin

28 Aralık 2012 ● 10:41

offf lutfeeen bu carsamba yayinlansin PIS YEDILI coooook seviyorum bu diziyi

19 | admin

28 Aralık 2012 ● 11:26

Dizinin neden yayınlanmadığı konusunda en son duyduğumuz haber dizinin yapımcısı Gani Müjde’nin kanaldan ödeme alamadığı ve bu yüzden kanala kasetleri vermediği oldu. Maddi yönden sıkıntılar yaşayan Show Tv Gani Müjde’ye ödeme yapmaya başlayınca dizinin yeni bölümleri yayınlanacakmış…

20 | esra

28 Aralık 2012 ● 15:02

showtv batıyosa pis yedli bu bataklıga düşmesin :( başka kanala geçsıin bizde ordan gülüp eylenelim ayıptır gerçekten !!!

21 | tugçe

28 Aralık 2012 ● 15:07

pis yedili neden yayınlanmıyor yada ne zaman yayınlancak bilgi ver bilirmisiniz ?

22 | sümeyye

28 Aralık 2012 ● 15:56

ya artık su pis yediliyi çok merak ediyorum sıkıntı geldi yani
artık filmi başlatırmısınız

23 | sümeyye

28 Aralık 2012 ● 15:57

pis yedili hiç bitmesin yoksa dayanamam

24 | Ahmett

28 Aralık 2012 ● 17:00

ARKADAŞLAR PİS YEDİLİ ARTIK FOX’TV DE OYNANACAK AM HANGI GUN OLDUĞUNU BENDE BİLMİYORUM :(

25 | Admin

28 Aralık 2012 ● 17:48

Evet sevgili arkadaşlar, ”Pis Yedili” Fox TV ye transfer oldu. Bundan sonra Fox TV’de yayınlanacak. Dizinin yeni kanalındaki günü ve saatini öğrenince sizlerle paylaşacağız…

26 | yeşim

28 Aralık 2012 ● 20:37

nieee yayınlarmior iki haftadr sıkıntıdan patlıyrum bn sitresimi sıkıntılarımı pis yediliyle hallediodm şiimdi çokkk cnm sıkılıyor yhaaaaa hadi yayınlyn artk bir an önce pleaseeeee

27 | seyma

29 Aralık 2012 ● 16:02

ne bu ya bokunu cikardiniz yayinlayin artik bu diziyi ya kesin altindan bisey cikar bunun gunu falan deyisir kesin

28 | Ali

1 Ocak 2013 ● 20:01

lutfen Artik PIS YEDILI yi YAYINLAYIN…. KANALIMI DEWTINIZ ??
ARTIK YAYINLAMAYACMISINIZZ??
NE yapiyor bu SHOW TV YAYINLAYINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
CEVAP ISTIYORUM>>>>>

29 | pis yedili hayranı

2 Ocak 2013 ● 14:20

yaaaa neden yayınlanmıyor yeter artık eski bölümlerini izlemekten bıktık yaaaa lütfen yayınlansın çok güzel ve eğlendirici bir dizi biz ailecek çok seviyoruz <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

30 | sertaç

2 Ocak 2013 ● 15:50

bugunde yok.02.01.2013 saka gıbı harbıden sogudum artık.

31 | pis yedili hayranı ceren

2 Ocak 2013 ● 17:01

buğün ndn yayınlanmadı yaa

32 | Pervin

2 Ocak 2013 ● 17:06

offf yaaa bu haftada vermiyecek ((((

33 | cimbay hayranı

2 Ocak 2013 ● 18:20

yha arkadaş ndn yayınlanmıyor yha bu ne böyle haftalardır beklioruz noolur net bir bilgi werin :(

34 | Orco 2 O ile

2 Ocak 2013 ● 20:24

EEE bu ne ya bu gunde yayinlanmadi

35 | emel

2 Ocak 2013 ● 20:24

2 haftadır bekliyoruz yeter artık yayınlayın yeni bölümü

36 | y.can48

2 Ocak 2013 ● 20:44

gebercem ya bi oynamadı gitti son bölüm

37 | sibell

2 Ocak 2013 ● 21:01

çok saçma yya off ne ya buu saçmalık kaç haftadır bekliyoruz sinirden izlemicem bi daha

38 | Berk

2 Ocak 2013 ● 21:48

Haftaya yeni bölüm var

39 | fatma

2 Ocak 2013 ● 22:01

yeter yaaaaaaaaaaa bu ne kaç haftadır bekliyoruz artık yeni bölümleri istiyoruz abartınız ama 1 hafta tamam bu ne 2/3 haftadır yayımlamıyorsunuz meraktan ölücem hadi yaaaaaaa nolur yayımlayın artık herkes merakla bekliyor

40 | volkan

2 Ocak 2013 ● 22:05

yayımlayın artı ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz??????????????

41 | bahar bahtiyar

2 Ocak 2013 ● 22:11

neden yayınlanmıyor show tv bu film herkez için çok anlamlı yayınlayın artık şunu yoksa markmdan öleceğim

42 | nihal

2 Ocak 2013 ● 23:34

ben de bu diziyi cok seviyorum ama kac haftadir yayinlanmadi ve görünüse göre herkez sikilmis artik lütfen biseyler yapin

43 | eren babacan

3 Ocak 2013 ● 01:10

ya arkadaş en severek izledigim bir dizi oda yayınlanmıyor be bu ne iştir arkadaş bilgi istiyoruz artık pis yedili 53. bölüm yayınlanacagında halen 51. bölüm yayınlanacak 3 hafta oldu bi açıkma yapın

44 | aleyna

3 Ocak 2013 ● 08:00

şaka gibi yha inş. haftaya çıkar kaç haftadır yeni bölümü çıkıcak diye bekliyorum :( son bölümde çok heyecanlıydı

45 | çiğdem

3 Ocak 2013 ● 11:11

ben bu yönetmenleri anlamıyorum neden beğenilen dizilere hersefende sezon ortasnda sıkıntı yaşatıyrsunuz reytinglere bizde destek olmk istyrz kocaeliye de gndrin pis yedili bitesn ajansa basvuru yaptm cgrıdm ama bazı nedenlerden oturu gıdemedm demem o ki bnmen cok oynamak ıstedgm dızlerdn bırı bu dızı cok begenıyrm cocuklarında seyredebıdgı uygun dzı

46 | çiğdem

3 Ocak 2013 ● 11:12

bitmesin ve artık yayınlsın

47 | ali

3 Ocak 2013 ● 16:21

yeter artık bu dizinin hasatasıyım ama izleyemiyoruz :(

48 | 50

3 Ocak 2013 ● 21:46

yaa bn sabırsızlıkla beklerken bunlar hep erteliyorlar umarım bu hafta verirler inşallah

49 | Pervin

3 Ocak 2013 ● 22:56

INSALLAH

50 | Pervin

3 Ocak 2013 ● 23:01

BU HAFTA YAYINLANACAQ

51 | furkan

4 Ocak 2013 ● 12:34

iki haftadır oyantmıyorsunuz sabah bakıyoruz akşam 08:00 da oynayacak diye yine erteliyorsunuz yapmayın böyle yani

52 | ceyda

4 Ocak 2013 ● 14:01

yaaaaa lütfen artık yayımlayın artıh her bölümünü ezbere biliyorum nolur bu bölümü çok merak ediyorum…..

53 | harun

6 Ocak 2013 ● 10:30

yaa bune böyle 3 haftadır bi dizinin yeni bölmü yayınlanmazmı yayınlamıyosanız bir açıklama bari yapın yalan yanlış haberlere kulak asmayalım

54 | ece

6 Ocak 2013 ● 15:32

ya yeter gercekten mıllet sıkıldı noldu 51.bolume ya habıre erteliyorlar yeter ama heee :(

55 | Pervin

7 Ocak 2013 ● 00:19

carsamba gununu sabirsizlikla bekliyorum :)

56 | esmanur

7 Ocak 2013 ● 18:41

yaa neden yayınlanmıyor artık bizi aydınlığa kavuştursunlar ben güneyimi özledim… :(

57 | Esmer

7 Ocak 2013 ● 22:55

son 2 gun INSALLAH bu sefer verecek yaaa bende Guney hayraniyim yaa cok seviyorum ;) :)

58 | nermin

8 Ocak 2013 ● 12:05

lutfen bu hafta yayınlayın ne olur 2 hafta pis yedli icin bekledim lutfen

59 | talha

8 Ocak 2013 ● 12:09

lütfen 3 haftadır oynamıyor oynansın en son paşa ile cimbom adada mahsur kalmışlardı orda bitmişti lütfen bu çarşamba oynansınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

60 | Periw

9 Ocak 2013 ● 22:33

ox beee nehayet yayinlandi :)

61 | special gırl

18 Şubat 2013 ● 10:25

can ve salça teklrar birleşsin mesela sınıftan biri salça ile ilgilensin can kıskansın salçada canın inadına o çocuk ile ilgilensin lütfennnnnnnnnnnnnn

62 | special gırl

18 Şubat 2013 ● 10:25

size yalvarıyorum bunu yapınnnnnnnnnnnn

63 | special gırl

18 Şubat 2013 ● 10:28

salça sana hayranın biliyormusun sen ile çok benziyoruz bende çok meraklıyım dedikoducuym kısacası okuldaki her şey benden sorulurr:)))))

64 | special gırl

18 Şubat 2013 ● 10:29

yaa dizi çarşamba günü yayınlanmasın tekrar salı günü olsun lütfennn

65 | kara biber

24 Şubat 2013 ● 17:14

arka sıradakiler diye bir dizi vardı lisede geçmesi bakımından..vs bayram paşalı ve oktay da benziyor.. yayın günü de aynı olsun tam olur pazar günü yayınlansın sizce de iyi olmaz mı arkadaşlar o sıkıcı pazar akşamı keyiflenir pazartesi de dizi kriteli yapılır

66 | canbur

17 Mart 2013 ● 15:45

ooofff gene ooofff

67 | canbur

17 Mart 2013 ● 15:48

herşey güzel olacak senle olunca söyleme bana cimbom…….güney sizi çooooooooooooooookkkkkkkkkk seviyorum

68 | ilyas

24 Mart 2013 ● 14:53

pis yedilinin çekimlerinin yapıldığı adanın ismini bilen varmı arkadaşlar.tşkler

69 | sevval

26 Mart 2013 ● 17:19

cimbomla güney sevgilimi gerçek hayatta

70 | selin

3 Nisan 2013 ● 11:53

yayınlandı arkadakadaşlar siz yanlış anlamışsınız
saygılar

71 | sevde üre

3 Nisan 2013 ● 15:28

eda ecemizi sarı şekerimizi geri istiyoruz onsuz olmuyor cimbommmmmmmmm

72 | melis ecem

9 Nisan 2013 ● 17:29

orço trafo pc öldü günçiçek te yoğun bakımda diye duyduk arkadaşlar bileniniz varmı :*

73 | büşra

17 Nisan 2013 ● 18:59

niye yayınlanmıyor :(:(:(

74 | Fatos

22 Nisan 2013 ● 21:10

Yha ama neden cikmioki zeki,oldu,diolar orcoda,komadamos cok lotu lutfen yalan olduginu solein yha :(

75 | Admin

22 Nisan 2013 ● 21:14

Pis Yedili dizisi şu an Çarşamba günleri yeni bölümüyle ekranlara gelmektedir. Bu haberimiz önceden yazılmış bir haberdir. Dizinin tatile girdiği döneme aittir.

76 | zeynep

7 Mayıs 2013 ● 23:01

pis yedili dizisinin yarin yeni bolumu varmi eski bolummmu yayinlancak

77 | Admin

7 Mayıs 2013 ● 23:24

8 Mayıs 2013 tarihinde tekrar bölümü yayınlanacak.

78 | zeynep

7 Mayıs 2013 ● 23:30

yeni bolumu ne zaman peki

79 | Admin

7 Mayıs 2013 ● 23:47

Teknik nedenlerden dolayı bu hafta (8 Mayıs 2013) Pis Yedili’nin tekrarı yayınlanacak. Fakat gelecek hafta yeni bölümü ekrana gelecek.

80 | zeynep

8 Mayıs 2013 ● 00:02

tamam tesekkurler

81 | songül

8 Mayıs 2013 ● 10:12

çıldırıcam

82 | beyzanur

8 Mayıs 2013 ● 16:43

çıldırıcam ama iki haftadır yeni bölümü yok ne yapmaya çalışıyolar anlamadım

83 | beyzanur

8 Mayıs 2013 ● 16:45

cimbomsuz bir hayata hayırrrrrrrr

84 | mehmet torlak

8 Mayıs 2013 ● 17:19

2 haftadan beri izleyemiyoruz ne yapmaya çalışıyor bu Show TV

85 | hakan

8 Mayıs 2013 ● 20:52

acunun abuk subuk programlarından nefes aldığımız tek dizi onunda parası verilmiyormuş elin fetullahcısına parayı yığarsanız 100 kişilk diziye para bulamazssınız

86 | mert

8 Mayıs 2013 ● 21:37

bence ortadan kalksın

87 | Sevilay

8 Mayıs 2013 ● 22:16

Ya neden yayinlanmiyor Ya meraktan catladim.. En sevdigim dizi pis yedili ondan baska dizim yok.. Acaba haftaya nolcak diye meraktan catliyorum sonrada bakiyorum yeni bölümü yok.. Cok Rica ediyorum biraz biz izleyicilere karsi da duyarli olun..

88 | ahmet

9 Mayıs 2013 ● 01:15

nekadar sacmalıyorsunuz 2 hafta yeni bölüm veriyorsunuz 3 cu hafta vermiyorsunuz bu şekilde milletin dizi keyfını kacırıyorsunuz AMA kadın programlarına gelince hergün yeni bölüm veriyorsunuz nedenide kimse izlemiyor diye veriyorsunuz ama pis yediliyi herkes izledigi için yeni bölümlerini 2 haftada bir veriyorsunuz saçma iş yapıyorsunuz seneryocularr

89 | yağmur

9 Mayıs 2013 ● 12:20

ya of çoooooooooooooooooooookkk merakk edyorummmmm <3

90 | feyroz

9 Mayıs 2013 ● 12:24

yeni bölümü izlemesede özetleride çok güzel bin defada izlesem sıkılmam pis yediliyi izlemek çok keyifli çiçek teyze gülçiçeğin fazla üzerine gitme bırak paşayla beraber olsu kabule artık

91 | cansu

9 Mayıs 2013 ● 16:47

yha neden yayınlanmadıki meraklar içindeyim ve çatladım ben :(

92 | cansu

9 Mayıs 2013 ● 16:48

zaten benim en sevdigim dizi pis yedili bundan başka dizi gördügüm yok özelikle eda ece yi ve kadir doguluyu görmedim diye ölecektim :((

93 | cansu

9 Mayıs 2013 ● 16:50

yha neden fregmanını koymuyosunuz ben ölüyorum zaten …

94 | zehra

9 Mayıs 2013 ● 23:01

yaa neden oynamıyo patlıyom pis yedili dizisine hayranım sizleri çooooooooooooooook seviyorum (eda ece kadir doğulu=sarışınım)

95 | gülçin

10 Mayıs 2013 ● 12:34

keşke pis yedili oynasaydı

96 | aysel

10 Mayıs 2013 ● 15:41

yha neden yayınlanmadı pis yedili yha çok kötü oldu artık bilmiyorum ne yapcaaz bu hafta onu izleyerek streslerimizi weriyoduk üf yha :( :( :( :( bu arada seni çok sewiyorum elçin :) :) :) <3

97 | banu

10 Mayıs 2013 ● 15:56

ya bu ne be allahım ben pis yedilinin hastasıyım bunlarda yayınlamıo ya ne oldu yoksa başka kanala mı taşındı ? söyleyinde bilelim meraktan çatladım ya bu arada günçiçek ve bayrampaşalı birbirine çok yakışıyor :)

98 | seda

10 Mayıs 2013 ● 19:27

ya neden yayınlanmadı yaa pis yedili hastasıyım bu arada eda ece and kadir doğulu çok yakışıyorsunuz

99 | pelin

11 Mayıs 2013 ● 19:57

bencede eda ece ve kadir doğlu çok yakışıyor ve cinbomun hayranıyım gül çiçeyi çok seviyorum

100 | m.ali

12 Mayıs 2013 ● 09:33

neden bu hafta yeni bölümü yayınlanmadı ben şahsen çok seviyorum pis yediliyi ha karabiber ve trafo sizi çok seviyorum

101 | cimbom

12 Mayıs 2013 ● 10:01

off çatlıyacam artık önceden pis yedili hakkında arkadaşlara hava atardım şimdi ise havam indi

102 | sevil

12 Mayıs 2013 ● 10:04

acaba pis yedili şu yüzdenmi yayınlanmıyor bizim esra hoca şikayet etmişti inşallah o yüzden değildir

103 | sevil

12 Mayıs 2013 ● 10:08

biz okulda aynı pis yedili gibi grup kurduk.esme sevde ayşenur aslı ve ben esmanur…………….pis yedili gibi olmasakta aynı zamanda kankayızz.kıskananlar çatlasınnnn……….

104 | aynur

12 Mayıs 2013 ● 12:00

bari pis yedilinin yeni bölüm fragmanını yayınlayın arkadaşım çok merak ediyorum özellikle karabiber ve trafonun durumu ne olacak çok merak ediyorum çokkkkkkkkkkkkk

105 | aynur

12 Mayıs 2013 ● 12:02

birde
trafonun ve karabiberin hayranıyım sizi çok seviyorum

106 | bayrampawali

12 Mayıs 2013 ● 21:06

68 bolum neden yayinlanmiyor bilen varmiiiii

107 | bayrampawali

12 Mayıs 2013 ● 21:07

editor ne zaman incelecek?

108 | Pınar

14 Mayıs 2013 ● 20:41

Pc Zeki Ve Orço Trafik Kazasında Ölmüş diyorlar Doğrumudur?

109 | Sevilay

22 Mayıs 2013 ● 20:57

Peki bu hafta neden pis yedili’nin yeni bölümü oynamiyor cok merak ediyorum

110 | zeynep

23 Mayıs 2013 ● 17:44

pis yedili dun yoktu haftaya olcakmi?

111 | kaan

23 Mayıs 2013 ● 19:06

bence artık yayınlansın yaa bi çarşamba günlerim en güzel günlerimdi onlar da bitti hadi lütfen baslatın …………….

112 | merve

24 Mayıs 2013 ● 13:26

yaaaaaaaaa niye yayınlanmmıyor bu ya çok heycanlı yerinde oynanmıyor ben 1 haftadır pis yediliyi bekliyorum yaaa

113 | sanane samanye

25 Mayıs 2013 ● 13:44

68. bölüm 15 mayısta 22 mayıs yazıyorum fragman diyo 22 öayıta pis yedili yokmuydu

114 | zeynep

28 Mayıs 2013 ● 00:19

psi yedili carsamba varmi yeni bolummu

115 | Admin

28 Mayıs 2013 ● 21:06

Pis Yedili 29 Mayıs Çarşamba günü yeni bölümüyle ekrana gelecek.

116 | zeynep

29 Mayıs 2013 ● 20:09

eski bolum yayinlaniyor ozetmi var once sonrami yeni bolum

117 | aleyna

29 Mayıs 2013 ● 20:33

Yaha.. pis yedili 2 haftadır oynanmıyo eğer kanalda sorun varsa başka kanala geçsin :D bu sırada En büyük cimbombom <3 :DD

118 | ismail

29 Mayıs 2013 ● 20:58

yine eski bölüm var yayınlanacak mı?

119 | zeynep

29 Mayıs 2013 ● 21:11

pis yedili yayinlaniyormu yeni bolumu

120 | pis yedili hastasıı

29 Mayıs 2013 ● 21:28

ohooooo pis yediliiii bu haftada yayınlanmıyorrrr gelecekk haftaadaa yayınlanmassaaaa artıkkkk izlemeyii bırakacakk kadarrr olabilir sülalecee izliyozz ama artıkkk yeterrrr izlemeyizzzz artıkkkkk

121 | zeynep

29 Mayıs 2013 ● 22:14

show tv ne yapmaya calisiyor bugun yeni bolumdu 5 hazirana ertelenmis

122 | gamze:)

29 Mayıs 2013 ● 22:22

arkadaşıma atılıyorum
offffff catlayacam artik 2 haftadir bekliyorum !!!! Fragmani gösteriyorlar ama yeni bölümü yok
:(:(:(

123 | Pervin

29 Mayıs 2013 ● 22:36

Off gene off bir daha of yanii 2 haftadir yayinlanmiyor yeni bolum niyee?:(

124 | serkan

29 Mayıs 2013 ● 23:24

kardeşim bu dizi 2 haftadır neden yayınlanmıyor ne sorunu var ya

125 | beyza

30 Mayıs 2013 ● 17:45

neden yayınlanmıyor yaa ben her hafta bkliyorum ama yok fragmanını göstermeseler bari artıkın bu günden sonra izlemeyeceğim…

126 | alper

30 Mayıs 2013 ● 17:46

çok severek izliyoruz fakat onlar böyle yapıp yayınlamıyorlar artıkın izlemeyeceğim.

127 | pis yedili karabiber

30 Mayıs 2013 ● 17:50

yster yayınlansın

128 | ayla

31 Mayıs 2013 ● 20:07

allah korusun birisine bisey mi oldu yaa? reklamini veriyosunuz sonra yeni bolumunu vermiyosunuz insanlari merakta birakmaga ne hakkiniz var

129 | sabina

2 Haziran 2013 ● 13:34

ne de olsa yayinlanacagini biliyorum.Onun ucun o,kadar uzulmuyorum.Gecerli bi neden oldugu surece hic bir probelem yok.cok severek izliyorum bundan sonra da izleyecegim.Islerinizde basarilar.Sizi cok seviyorum.

130 | Bilgin

3 Haziran 2013 ● 22:39

ben neden yayınlanmadığını biliyorum zeki ölmüş ve orçunda kolunu kırmış bu yüzden , şaka değil çok ciddiyim bu konuda …..
:)

131 | yasin

4 Haziran 2013 ● 12:33

ya her hafta yeni bölümü bekliyorum ve tekrarını gösteriliyor

132 | aysun

5 Haziran 2013 ● 16:41

of artık inşallah bu hafta olur yoksa ben ölürüm yaa sıkıntdan :(

133 | zeynep

5 Haziran 2013 ● 20:19

pis yedili bugun yokmu yeni bolumu oynuyormu

134 | DELIRDIM

5 Haziran 2013 ● 20:36

DELIMISINIZ YAAA .artik yainlayin .. bu gidisle hic kimse izlemeyecek zatenn..show tv .gercekden ne yapiyor?ben de artik kesinlikle izlemeyecegim

135 | @ybüŞ

5 Haziran 2013 ● 20:42

Of yaa işte bu haftada yeni bölüm oynamiyo :-(

136 | @ybüŞ

5 Haziran 2013 ● 20:45

Gerçektende furki ile zeki öldü mü????????

137 | ebru

5 Haziran 2013 ● 21:31

en sevdiğim bir tek takip ettiğim diziden lütfen beni soğutmayın harika bir dizi ama 3 haftadan beri 69. bölümü vermiyorlar reklamını gösterdiler ama vermiyorlar yeni bölümünüüüü öyle çok merak ediyorum ki çatlicam nerdeyse meraktan lütfen verin artıkkkk

138 | ebru

5 Haziran 2013 ● 21:32

pis yediliye bayılıyorummmmmm ama biran önce 69. bölümü verin artıkkk meraklar içerisindeyimmmm neden vermiyorsunuzzzzz cevap verinnnnnnn

139 | Pervin

5 Haziran 2013 ● 22:14

Offf yaa bu haftadamii yeter artik ya yatinlanmayacaqsa artik bende bu diziye bakmiyicam:(

140 | faruk

5 Haziran 2013 ● 22:20

ya bune be kaç hafta oldu yıne yeni bölüm yayınlanmadı off bırakıyorm ben bu diziyi izlemcem yeter artk hem 5 hazıran yeni bölüm yazdılr simdide eski bölümü yaynladı saçmalık valla:P

141 | Soner - duygu

5 Haziran 2013 ● 23:16

Madem yeni bolumu yayinlamayacaksiniz niye fragmanını gösteriyorsunuz be yetti ama iki haftadan beri sanki cocuk oynatiyorsunuz

142 | dygu

5 Haziran 2013 ● 23:39

ya iki haftadir yok yeni bolum neden gösterip yayinlamiyo bunlar rezillik ya derdiniz ne abi?????????????????????????????????????????????

143 | zeliş

6 Haziran 2013 ● 09:42

1 aydır bitemedimi ya o teknik nedenleriniz!

144 | kübra cihat

6 Haziran 2013 ● 14:07

ya ben ve ablalarım evde nerdeyse fıttıracağız neden pis yedili oynamıyor ya neden bari bişi söleyvin mesela pazar süprizinde söyleyin ya offffffffffffffffffffffff çok sıkıldım hep aynı bölümü izlemekten sıkıldım. hım bu arada ablalarım ceyhuna hasta bende gülçiçek ve trafoya hım bu arada can ve furkandan nefret ediyorum haberiniz olsun :* :* <3 <3

145 | kübra cihat

6 Haziran 2013 ● 14:07

:)

146 | kübra cihat

6 Haziran 2013 ● 14:09

İnŞaLlAh yAyInLaRsInIz PiS yEdİliYi yApAcAğInıZa İnAnIyOrUmmmmmmm!!!!! :) :)

147 | servet

6 Haziran 2013 ● 16:53

oyunculardan ölenler varmışşş :(

148 | servet

6 Haziran 2013 ● 16:54

zeki ve orço trafik kazası geçirmişşş :(

149 | sami

6 Haziran 2013 ● 20:56

Yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr verin artik yeni bolumu

150 | buğra

6 Haziran 2013 ● 20:57

ok seviyorum ama izleyemiyorum cunku yeni bolum yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

151 | eda ece

6 Haziran 2013 ● 20:59

of ya hep en güzel bölümlerde yayınlamıyor show tv tebrik ederim nasıl kanalsınız ?

152 | emre

7 Haziran 2013 ● 09:37

meraktan ölücem yaa 2 haftadır çatladım nerdeyse televizyonu kırıcaktım

153 | emre

7 Haziran 2013 ● 09:38

çok kötü bir kanal öfffffffffffffffff

154 | eda sever

7 Haziran 2013 ● 15:46

pis yedili ne zaman başlayacak yaa cok mrak ettim:d

155 | melis

7 Haziran 2013 ● 16:32

ben pis yedliyi çok seviyorum hiç kaçırmam bölmlerini ama nerdn bksanız 2 3 haftadır yayınlanmıyor. hemen hemen ben çarşamba gelsn die uyku uyumuyorum acayıp çok seviyorum pis yediliyi lütfn yayınlansınnnnnnnnnnnnnnnn :((

156 | melis

7 Haziran 2013 ● 16:34

70 bölüm fragmnı yayınlnıyo ama devamı gelmiyor ltfen bişyler yapmya çalışınn

157 | Deniz

8 Haziran 2013 ● 13:28

aaaaaaaaaa sıkıldım artik yaaaaaaaaa 12 hazirana kadar zamaniniz var her carsamba misir falan alip onu izlerdim simdi ne yapayim siz soyleyin 12 hazirana kadar yayinlanmassa 1 daha pis yedilini izlemiyeceyim

158 | nurlan

8 Haziran 2013 ● 13:35

kamilllllllllllleeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr neden uzuluyorsunuz sanki hic vermiycekler

159 | derin

8 Haziran 2013 ● 16:38

ya iki haftadır yayınlanmıyor cok üzüluyorum lütfen artık bu hafta yayınlayın ):

160 | admin

8 Haziran 2013 ● 23:05

arkadaşlar pis yedilinin fox’a alındığı alan yokk sadece tam gününde sezon finaline giirebilmek için yeni bölümü çıkmıyorr merak etmeyin

161 | ebru

9 Haziran 2013 ● 17:42

ya iki haftaddddddddan beri yayınlanmıyor çıldırıcam resmen bi maç olur bi sorun çıkar bıktım ama yayınlayın şu dizinin yeni bölümünü ya bide bundan önce 5 hazşran 2013 de yayınlanıcak diyodunuz be

162 | zeynep

12 Haziran 2013 ● 01:36

pis yedilinin yeni bolumu yarin varmi

163 | CimBay GS

12 Haziran 2013 ● 16:07

Ya bakin eger bugun de oynamazsa cok sinirlencem..
baksanaz kac hafta oldu oynamiyo yeterr ammaa haaa..cimbom ve bayrampasali ask ilk önce gelir bunu bilirsiniz sizinki de nasil bir ask yaa olmaz böyle .. hayatimda görmedim .. bu arada eger fatih güncicegi zamani geldiginde birakirsa memnun olurum yanii

164 | İrem

18 Haziran 2013 ● 08:14

Denilenlere göre Show tv batmış Pis Yedili de sanırım Fox tv ile anlaşma yapmış Ben Pis Yedili sezon finaline girecek onun için üzülüyorum Yaaa ben Pis Yedili yi Çok Seviyorum Biterse Ne Yaparım

165 | zeynep

18 Haziran 2013 ● 22:35

yarin pis yedili varmi

166 | murat

20 Haziran 2013 ● 00:26

gani ruzgar savata okadar bitip giden yapamayan yonetmen gordm ama bole rezzillik cekipte hep ayni seyi yapani da hic gormedim ayiptir ya kaldirin baride tam olsun sezon yapin adam gibi anlasin yeni sezonda cikip gelin nedir bu ya ayip be

167 | ece

20 Haziran 2013 ● 13:59

şaka gibi ya nedn hep böyle

168 | ömer seyit

20 Haziran 2013 ● 17:32

OHAA BU ÇOKKK GÜZELLL BİR HABERR AMA BİŞEY FARKETMİCEM YİNEE HER HAFTA OLDUĞU GİBİ YAYINLAMICAKLARRR !!!! YANNİİ YİNEE HUZURSUSUZZ ALIŞTIKK BİZZ !!! HER HAFTA EKİLMEYEEE SORUN YOKKKK !!!!!!!!!!!!!!11

169 | ?

21 Haziran 2013 ● 08:44

ne olacak insanları aptal yerine koyuyorlar. Yayın hatası bahanesi de oldukça yaygınlaşmış bir yalan. paran yoksa kaldır diziyi yayından olsun, bitsin. daha az maliyetli bir dizi çek. hatta çizgi dizi :)))

170 | kartal cidamli

23 Haziran 2013 ● 12:53

arkadaslar ben pis yedilinin yonetmeniyim hepinizin yorumlarini okudum 2 hafta cikamadik ekranlara sizden bu yuzden ozur diliyorum size bir ipucu vereyim pis yedilide eda ecenin yani guncicekin nisanlisi cimbomu birakmak istemiyecek bu arada tuslar bozuk oldugu icin duzgun yazamiyorum pis yediliyi izleyenler lutfen 1 kez daha yorum atsin ona gore pis yedili brini uzatacagim

171 | Şahane

23 Haziran 2013 ● 23:18

Çarşambayı bekliyorum sabırsızla:)

172 | ilayda

1 Temmuz 2013 ● 13:38

bence hepiniz malca konuşuyorsunuz sizin isteğinizemi bağlı bu arada çatlıyacağım sözcüğü nedir ya çatlayacaksanız çatlayın cnm

173 | ayça

1 Temmuz 2013 ● 13:40

ya pis yedili çok güzel ama bence okulda bu kadar şeyin olması saçma ama inede seviyorum pis yediliyi özellikle ceyhunu çok ama çok yakışıklı

174 | ayça

1 Temmuz 2013 ● 13:42

pis yedili çok güzel ya

175 | elçin

1 Temmuz 2013 ● 13:43

benim adımda elçin ne tesadüf hahahahaha

176 | sevimli

1 Temmuz 2013 ● 13:44

hihihihihihihihihihih pisi pisi

177 | ayça

1 Temmuz 2013 ● 13:44

düzgün şeyler yazın be

178 | irem dizdar

29 Ağustos 2013 ● 14:30

arkadaşlar pis yedili kaçıncı bölümde bitiyor bilen varmı ?? pis yediliyi çok seviyorumda bitmesini istemiyom :(

179 | irem dizdar

29 Ağustos 2013 ● 14:30

nütfen söyleyin :,(

180 | gamze

20 Ekim 2013 ● 13:47

pis yedili 86 bolum neden yayinlanmiyor

181 | ece

28 Ocak 2014 ● 12:28

yeter artik ya diziyi bir an once yayinlayin pis yedili bekliyorum recep ivedik cikiyor bu nedir arkadas

182 | derya

30 Ocak 2014 ● 15:47

evet doğru söylüyorsun sabırsızlıkla pis yediliyi bekliyorum nolur çabuk çıksın

183 | yeliz

3 Şubat 2014 ● 09:09

bari bilgisayarda verilsin yeni bölümü

184 | eda ece

4 Şubat 2014 ● 11:52

üüffff 2 haftadır bekliyorum hala yayınlanmadı lütfen başka bir kanala veya baska bir güne geçtiyse haber veriinn llüttfeennnnnnnn…

185 | Başak

13 Şubat 2014 ● 22:14

Ya şu pis yediliyii başka kanala verin showda sürekli günü değişiyor her hafta izlemek istiyoruz…..

186 | anar

13 Şubat 2014 ● 22:22

bu ne yaaa. resmen oynuyorlar milletle, boyle reytinq kazanilirmi? bir hafta var bir hafta yox. yuuuhhh olsun,

187 | pis 7li elçin günçiçek hayranı nilay Aygel

14 Şubat 2014 ● 16:54

Ya ceyhun ve elçin nolacak Üf artık yayınlanın

188 | İKLİME

15 Şubat 2014 ● 12:28

neden yayınlamıyorsunuz yoksa daha izlemiyecehim

189 | burak

15 Şubat 2014 ● 12:29

ne olur pis yediliy yayınlayın

190 | CEM

15 Şubat 2014 ● 12:34

HERGÜN PİS YEDİLİNİN GÜNÜNÜ DEĞİŞTİRMEYİN NE OLUR BİRDE HER HAFTA YAYINLAYIN SİZE BİRŞEY DEYECEHİM FES DE ARKADAŞ OLALIM E POSTAM L.KIRALBABA_CEMALİ@GMAİL.COM ŞİFREM KIALBABA10245CEMALİMHERGECE

191 | EMİRHAN KAZEL

15 Şubat 2014 ● 15:43

pis yediliyi yayınlsyın neolur

192 | serxan664

20 Şubat 2014 ● 21:19

ya yayinlanmiyor offfffffffff yeter ya

193 | serxan664

20 Şubat 2014 ● 21:20

mesela bu gun var mi

194 | hasan

20 Şubat 2014 ● 21:35

yayınlayın artık şu yeni bölümü yaaa :(

195 | ece

23 Şubat 2014 ● 20:44

yha ne zaman yayınlanacak kaç günden beri bekliyorum.inşallah finali gelmez.:)

196 | merve

26 Şubat 2014 ● 12:41

yaaaaaaaaa üf lanet olsun güzelim filmi kaldırdılar ya neden acaba başka program kalkmadı

197 | ben

27 Şubat 2014 ● 14:29

bu film final etmesin neolaar))Azerbaycanda da cox sevilen bir filmdir……;( :(

198 | neriman karaatay

28 Şubat 2014 ● 21:53

yaaaaaa offf 3 haftadır pis yedili oynamıyor lütfen artık oynasın yani o film çok güzel çatlıcam artık yaa oynamazsa lütfen o film önümüzde ki hafta yayınlansın ve artık pis yedilinin gününü değiştirmeyiniz? :(

199 | kisir

1 Mart 2014 ● 16:57

Pis yedili var aslinda ama daha cekiliyormus ve suprizler varmis boynu bukukler dizisi pis yedilinin yerini aldi kopyasi kesin izleyin ersannnnnnnnnnnn herseyimsin

200 | kardelen

2 Mart 2014 ● 14:12

pis yedili 99.bölüm fragramı çıktımı herkes çıktı diyo

201 | gsliemre21

3 Mart 2014 ● 15:52

Allah belanızı versin illaha fox’ami vermeniz gerkiyor. Avrupadan izleyemeyeceğiz ancak bilgisayardan izleriz artık

202 | cimbom

4 Mart 2014 ● 08:32

laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnn
siz ne yapmaya calisiyorsunuz beee…verinnnn dizimizi yaaa..catladiq burda 99 bolum de ne olacak diye..ceyhunla elcin oldumu kaldimi bir bilelim ya..sahsen ben catladim..verin dizimizi..taaa Azerbaycandan izliyom ben yaaaaaa..burada ne kadar pis yedili hayrani var biliyormusunuz siz hic..ya siz ne hakla bizim dizimizi yayindan kaldirdiniz..her carsanba saat 23:30 kadar bekliyom ki belki verirler dizimizi ama veren yokkkkkk..bu ne arkadas yaaaaaaaaaa…verinnnnn dizimizi..ben dizimi isdiyorum arkadas verin benim dizimi..laaaaaaannnnn yeter beee biktim artik,kah gun deyisiyor, kah saati deyisiyor, simdi de dizini kaldirdiniz.offf X( :/

203 | GUNEY

5 Mart 2014 ● 12:10

LA HAVLE VEA KUVVETE ILLA BILLAH YAAAAAAAAAAA SIKINTIDAN PATLADIM INSALLAH YENI BOLUMTEZ VAKITTE YAYINLANIR

204 | METIN

5 Mart 2014 ● 12:13

laaaaaaaaaaaaaaaan yayinlansin artik

205 | hüseyin can sarp

5 Mart 2014 ● 21:01

lütfen yeniden başlasın

206 | pis yedili hayranı

6 Mart 2014 ● 20:31

lütfen yaa kaldırmayın kısa süre olsa bile

207 | eylem zeyrek

10 Mart 2014 ● 23:36

ya ne yapmaya calışıyo bunlar en guzel dızılerı kaldırıp yerıne sacma sapan gfılmler hgaırlıyolar

208 | isa

17 Mart 2014 ● 15:50

allah kahretsin artık oynansın bu ne beklemekten yoruldum. lütfen yayın lansın

209 | @leyn@

18 Mart 2014 ● 11:55

yayınlayın artık şu diziyi bu show tv neden bu kadar fakir benim için üzülme de kalktı çıkarııııın artık bu iki diziyide:(

210 | Hilaledaece

18 Mart 2014 ● 14:45

Ooof yemin ederim ki pis yedili ekranlarda yok diye bunalıma girdim ağlıyrm yaa:-\

211 | pis yedili yapım yardımcılığı

22 Mart 2014 ● 18:08

Arkadaşlar;çok sevilen pis yedili dizimiz yaklaşık 2 aydır yayınlanmıyor.Bu durum bizi de üzdü.Bazı nedenlerden dolayı diziyi yayınlayamadık.Fakat en geç 2 hafta sonra yayınlayacağız. 99.bölümü çektik.

212 | sexavet

29 Mart 2014 ● 11:18

AZERBAYCANDAN pis yedili hayranlari szi gozluyor hadi ya nolursunuz ne zaman vereceqsiniz???

213 | gamze

29 Mart 2014 ● 14:06

sizleri hepinizi çok özledim allah için şu maddi sıkıntısını ödeyin hee bana haber verin markete gidip abur cubur alıcam izledim zaman inşallah yerim ….:D

214 | show

12 Nisan 2014 ● 18:27

arkadaşlar merak etmeyin mayısda fox ekranıdan yayınanacak ben Show tv yapımından

215 | neco

30 Nisan 2014 ● 18:09

neeeeeeeeeeeeeooooooolllur yayınlllllannnnnsı kurban olurum rüzgara onu görmaden yaşamak haram yayınlansı yoksa intar ederim

216 | neco

30 Nisan 2014 ● 18:10

intar ederim aşşk için

217 | elif

30 Nisan 2014 ● 18:14

paralarını verseler ölüyorlarmı pis yedilinin 99. bölümü çok merak ediyorum özelliklede ümit ibrahim kantarcılarııııııııııııııııııııııııı

218 | sıdıka petek

29 Temmuz 2014 ● 20:35

yaa 2 haftadır yayınlanmıyor artık çıldırdım yaa yayınlansın artık

219 | sıdıka petek

29 Temmuz 2014 ● 20:41

biz artık pis yedilinin başlamasını istiyorum artık başlasın yaaa meraktan delirdim ben burda başlıcaksa başlasın yaa hıı yönetmeni peki neden başlatmıyosunuz ne zaman oynuyacak hangi kanalda hangi gün hangi saat meraktan çıldırdım yaa :'(

220 | sıdıka petek

29 Temmuz 2014 ● 20:42

yeter başlasın yaaa

221 | seda doğan

15 Ağustos 2014 ● 11:24

Bence başlamasın çünkü salı günü küçük ağa var

222 | fatmanur

8 Ekim 2014 ● 18:50

yaaaa yayınlayın hadi en sevdiğim dizilerden birisi çooook merak ediyorum

Yorum Bölümü

Bizi takip edin

Arama yapın








Arşivler

Günlük Arşiv

Ekim 2014
Pts Sal Çar Per Cum Cts Paz
« Ağu    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Bu kısmı footer.txt dosyasından düzenleyebilirsiniz
Ne Nedir? Kim Kimdir? ve Bilgi Özeti kategorileri altında yazılı yazılarımız çeşitli ansiklopedilerden alıntıdır.. Tüm Hakları Saklıdır.